marți, 15 iulie 2008

Oferte

Nu-i asa ca va scot din sarite reclamele de genul... "mai ai de trait nush cate.. ore minute secunde de ce sa nu te bucuri de viata cu produsul nostru" oare cam ce doza de impertinitate are copyrighterul care a scos "bomba" asta? cam ce fel de om este oare? as vrea sa-l cunosc macar ca sa-mi confirm ce-mi spune intuitia... voi ce credeti? merita cate un carton de oua in cap de la fiecare balcon?:)) Pe de alta parte gluma intr-o publicatie "oferta noastra este zero durere, zero intristare plus un loc cu verdeata", spuse MOARTEA!
Care din cele doua suna mai decent si mai de bun simt?:))

4 comentarii:

niceflat spunea...

creatia in publicitate e o pseudo-creatie - clientul ajusteaza de cele mai multe ori cum vrea el.. in al doilea rind, copywriterul e si el un worker, tre sa cistige un salar' sa traiasca :D

DarkOrange spunea...

asa e.. deci copywriterul e un sclav al banului? dar tocmai el e cel care vine cu ideea deci dupa opinia mea el e cel care ar trebui cel mai mult "tras la raspundere" daca se poate zice asa..

Anonim spunea...

copywriter - scriitor(writer) de texte(copy)

copyright - drepturile pt text :)

pana acu ceva timp nici io nu le nimeream:)

aprozarnet.com

DarkOrange spunea...

da domnule aprozarist.. stim.. dar ai talent de pedagog, sunt sigur ca la gradinita sunt posturi libere:))